Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Test

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kajos
Bywalec



Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 21:33, 22 Cze 2007    Temat postu: Test

Witam Czy sprawdzaliście Loganika przy dużych prędkościach jak sie zachowuje Bo mam wrażenie że mu tył ucieka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Pią 23:48, 22 Cze 2007    Temat postu:

Rozbujałem swojego Nagola do maksymalnej prędkości (czysto tesotowo, bez uciązliwości dla ruchu pozostałych aut - droga była pusta). Od 140km/h auto myszkuje przy jeździe na wprost i trzeba delikatnie korygować, przy 180km/h musiałem już uważnie pilnować toru jazdy i to był maks, nie wyobrażam sobie auta z tym silnikiem jadącego szybciej. Do 140km/h auto na wprost jedzie całkiem przywoicie.

W zakrętach na drogach lokalnych nie jechałem jeszcze na granicy przyczepności, narazie nawet przy szybszej jeździe (rzadko mi się zdarza), zawieszenie daje się odczuć jako miękkie, ale przewisywalne i pewne.

Przy zjazdach z dróg ekspresowych i autostrad ciężko mi doprowadzić do poślizgu, występuje dosyć późno, ale zawieszenie w takim łuku reaguje dość leniwie, z opóźnieniem reaguje na zmiany obciążenia.

Przy zdecydowanym hamowaniu lepiej uważać - auto lubi nurkować, a na tarce ABS zachowuje się w typowy sposób, gubi się i zbyt szybko pulsuje. Zdarzyło mi się, że zjeżdżając przy V=70km/h na pas w lewo zrobiony z kostki droga hamowania niespodziewanie sie wydłużyła przez zbyt szybko działający ABS.

Suma sumarum, kto jeździ bez szaleństw będzie z Logana zadowolony, szybsza jazda może wymagać pewnych umiejętności przewidywania zachowania auta i odpowiedniej korekty. Tym autkiem trzeba jeździć z wyobraźnią, w czym nie jestem ideałem, ale staram się Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZeneC
Stały bywalec



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Celestynów

PostWysłany: Sob 9:25, 23 Cze 2007    Temat postu:

El Logano - Twoja podsumowanie brzmi pęknie. Za dotychczasowe doświadczenia, próby i testy z Loganem Wielka Kapituła naszego Forum powinna nadać Ci tytuł Honorowego Kierowcy Doświadczalnego. Każdy z nas jest ciekaw tego, ile można, jak to jest, co się dzieje itd., ale odwagi wielu brakuje. Ja sam pierwszy strachliwy chytrus jestem...
A tak na marginesie dodam, że te wyższe prędkości to rzadko osiągamy, bo gdzie i po co. Ale te 110-120 km/h to i owszem, raz po raz gdzieś na 2-3 pasmówkach z nadzieją, że nie ma fotoradarów i drogówki. O MCV mogę powiedzieć, że prowadzi się pewnie. No i miło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerrad
Stały bywalec



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:18, 23 Cze 2007    Temat postu:

Powyżej 140 km/h NIE POLECAM, podatny na podmuchy bocznego wiatru, głośno w kabinie (silnik + opory powietrza), niezbyt pewne prowadzenie.

BTW:Do szybszej jazdy w 2012 wprowadzą wersję SPORT Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 22:48, 23 Cze 2007    Temat postu:

MCV prowadzi się pewniej od limuzynki. Jest za to twardszy i mniej komfortowy (ale wciąż pozostaje wygodny). Mi te podmuchy też dawały się we znaki po przekroczeniu 140km/h w limuzynie. MCV ma też większy rozstaw osi, co powoduje mniejsze bujanie auta na większych nierównościach. W dci głośność przy większych pręskościach jest mniejsza niż w MCV 1.6 16v (chodzi o silnik). Szumy powietrza owszem są, ale znośne.

Pozdro 4 All.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 9:02, 25 Cze 2007    Temat postu:

Jeżdżę szybko i nawet ostre zakręty nie przysporzyły mi problemów, jeżeli zakręt jest dobrze wyprofilowany. Tak jak pisali koledzy przy 140km/h auto prowadzi się bardzo dobrze, powyżej tej prędkości trzeba po prostu skupić się na drodze, a powiewy boczne są uciążliwe jeżeli wylatuje się z osłoniętej drogi na otwartą przestrzeń i widać je nawet przy 120km/h. Ostre łuki na mokrej nawierzchni nie przysporzyły mi do tej pory problemów nawet przy zbyt dużej prędkości. Czasem czuć na zakrętach bujanie się auta, ale takie są nasze drogi i po prostu trzeba znać swoje i auta możliwości. Wrażenie uciekania tyłu odczuwałem na jeździe testowej wersja MCV, w swoim widuje takie zachowanie ale tylko wtedy gdy zakręt jest pod kątem 90stopni, auto mocno przechyla się na bok i przy lekkim tyle (bez pasażerów z tyłu) czuć delikatne zrywanie się przyczepności, jak dla mnie nieszkodliwe, ale warto uważać - szczególnie gdy deszcz pokropi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel1
Bywalec



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ta straszna Warszawka :)

PostWysłany: Wto 8:03, 26 Cze 2007    Temat postu:

Panowie , a może by tak twardsze spręzyny , inne amortyzatory?
Komfort jazdy napewni by troszke spadł, ale samochod lepiej by sie prowadził przy wieksych predkosciach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kratylos
Młodszy administrator



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz

PostWysłany: Wto 8:58, 26 Cze 2007    Temat postu:

nie sadze by byla potrzeba sznasa na szybsza jaze powyzej 120km/h zdaza mi sie srednio raz na pol roku a do 150 ja jestem w stanie dobrze panowac nad pojazdem, ale nie jezdze tyle bo jak mi komputer powie ile silnik pije benzyny to mi sie odechciewa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel1
Bywalec



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ta straszna Warszawka :)

PostWysłany: Wto 11:28, 26 Cze 2007    Temat postu:

w sumie masz racje, ale jest ty wybor miedzy dobrym wybieraniem nierówności, a lepszym prowadzeniem przy dużych prędkosciach
Ale jezli ktos lubi sobie przycisnac ... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 17:02, 26 Cze 2007    Temat postu:

gerrad napisał:
Powyżej 140 km/h NIE POLECAM, podatny na podmuchy bocznego wiatru, głośno w kabinie (silnik + opory powietrza), niezbyt pewne prowadzenie.

BTW:Do szybszej jazdy w 2012 wprowadzą wersję SPORT Wink


Potwierdzam obserwacje El Logano. I jeszcze jedna uwaga: przy powrocie na swój pas po dynamicznym wyprzedzaniu (uważam, że ten manewr powinien być wykonywany w jak najkrótszym czasie) licznikowe V>120 km/h mam wrażenie, że Logan podskakuje jak korek na falach. Inna sprawa, że wrażenie to może być potęgowane przez poprzeczne muldy i koleiny które się wtedy przekracza. W aucie z twardszym zawieszeniem zamiast uczucia "latania" czułbyś się jakbyś dostał trzepaczką po szynce Laughing
Przy V> 100 km/h przy mijaniu się z tirem (w sytuacji gdy jesteś po zawietrznej Tira: wiatr boczny) można poczuć b. nieprzyjemne szarpnięcie w kierunku cieżarówki Confused Raczej niegroźne, acz wrażenie b. nieprzyjemne. Nie należy panikować (robić czegokolwiek)
Kolega, w podobnej sytucji (Skoda!) odpowiedział na ten podmuch i ....skończył jazdę w rowie

Potwierdzam również, że autko ciężko wprowadzić w poślizg (odpukać)
Zdarzyło mi się również ostre hamowanie (paniena gadająca przez komórkę, nagle postanowiła przejść przej jednię) z prawymi kołami w wodzie, a lewymi na lekko wilgotnej nawierzchni (w dodatku na lekkim zakręcie w lewo).

Był onegdaj w polskim autobildzie test hamulców i Logan w wer. Acces wypadł nie najgorzej (+/-), a poległo parę prestiżowych aut.... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto 18:08, 26 Cze 2007    Temat postu:

A zauważył ktoś jaki odgłos wydają z siebie opony tracące przyczepność w Loganie? Jak w Transicie mojego ojca, taki niski pisk jak w zblokowanym kole od przyczepy Tira. Dziwne, zazwyczaj jest to raczej wysoki ton (mimo to nie gustuje w tonach piszczących opon Smile )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin