Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dyskusja na forum bmw o naszych autach...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 20:35, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Ale przecież Dacia Logan powstała jako samochód, gdzie przy projektowaniu zwracano uwagę na niski koszt produkcji: proste szyby, proste blachy + typowe cechy rodzinne: duży kufer i duże wnętrze.... Dlatego kosztuje "tanio" i miał kosztować "tanio" dlatego w Europie nie ma znaczka Renault... przecież to fakt że korodowały uszczelki, opada schowek, i... cytuję:
"co zrobić, aby przy wyższych predkościach przód auta był dociskany aeodynamicznie ???, Jakiś spojler pod spodem, zmiana zderzaka. Mam już dość dziwnych zachowań auta przy duzym wietrze i poduszki pod nim jak sie tworzy, zwłaszcza jak wieje mu w morde"

To Wy piszecie że to auto do poruszania się z A do B
To Wy piszecie dobre bo nowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 20:51, 08 Wrz 2007    Temat postu:

To jest E30? To są dwie turbosprężarki z dodatkiem nowych części i odrobiną faktycznego E-30. Gdyby w takim setupie jechało Carrera GT, filmik trwałby 1 minutę i kierowca BMW nie miał by kogo oglądać na torze (chyba, że dałby się wyprzedzić temu białemu).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 20:59, 08 Wrz 2007    Temat postu:

El Logano, filmik ten tak samo oddaje moc zwykłego E30 jak Twoje filmiki dają światło czym jest BMW, więc nie wiem czemu nie akceptujesz tego filmiku?

Skąd u Ciebie taka agresja? Skąd ta nienawiść?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 21:03, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Tonący brzytwy się trzyma- o smrodliwości tych aut to już nie piszesz. Ile aut BMW emituje poniżej ... powiedzmy... 180g CO2 na km? Hmmm?

Odpowiednie organy Unii Europejskiej w konsultacji z naukowcami ustalili, że aby nie pogrążać środowiska, auta niedługo będą musiały emitować średnio 140g/km CO2. Czy jest dziś choć jedno wspaniałe BMW emitujące tyle dwutlenku węgla? A to ma być średnia ze wszystkich aut w palecie!! Mój Logan emituje skromne 125g/km - mam czyste sumienie, benzynowe Logany emitują niewiele więcej, za to rzadko które BMW emituje mniej niż 160g/km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 21:06, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Moje 20 letnie beemki przechodzą co roku testy spalin bez problemu. Ta 3.5 litrowa sprowadzona została z niemiec, gdzie również przeszła pozytywnie test.

I nie chwytaj się brzytwy a raczej spalin, bo jak wiesz emisja dwutlenku przez samochody jest znacznie mniejsza niż samolotów pasażerskich... I redukcja w tym zakresie jest plusem dla ekologii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 21:06, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Przecież to są tylko żarty - nie inne od tych z forum BMW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 21:10, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Raczej nikt przy zdrowych zmysłach nie weźmie serio stwierdzenia że SMART przetnie piątkę na wylot.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 21:12, 08 Wrz 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

To można powiązać z emisją gazów przez BMW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 21:13, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Nowego nie przetnie, ale 10-letnie BMW jest 10 razy delikatniejszą konstrukcją od smarta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 21:16, 08 Wrz 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 21:20, 08 Wrz 2007    Temat postu:

El Logano, wiesz co to jest strefa kontrolowanego zgniotu? Wiesz że auta z lat 60tych były twarde a cała energia szła na pasażerów?

Wiesz co to są kończące zasoby paliwa?

El Logano nie boli takie chwytanie się brzytew?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregosa
Stały bywalec



Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 21:27, 08 Wrz 2007    Temat postu:

KotSylwester napisał:
El Logano, wiesz co to jest strefa kontrolowanego zgniotu? Wiesz że auta z lat 60tych były twarde a cała energia szła na pasażerów?

Wiesz co to są kończące zasoby paliwa?

El Logano nie boli takie chwytanie się brzytew?

Słucham z zainteresowaniem, ale teraz nie kumam... ripit pliz Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KotSylwester
Bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów/Warszawa

PostWysłany: Sob 22:40, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Smart nie ma przodu, nie gniecie się ale duża siła uderzenia niestety przechodzi na pasażerów. Auta z lat 60tych i polonez mają bardzo twardą konstrukcję. Widząc rozbitego poldka z jakimś autem każdy się dziwi że polonez prawie cały a z tamtego nie wiele zostało... Dlatego że u "tamtego" blacha pochłania energię a w poldku nie.. Po to są poduszki - pochłaniają energię, a w poldku całość biorą na siebie pasy bezpieczństwa...

Samochody muszą spalać coraz mniej ponieważ powoli kończą się światowe zasoby paliwa. Dlatego auta muszą być coraz bardziej ekonomiczne. Paliwa a końcu zabraknie. Wydaje się że wyjsciem może być paliwo wodorowe, ale jak na razie poradzono sobie z magazynowaniem go (lata badań) ale pozostaje kwestia produkcji - potrzeba energii, a energię bierze się z elektrowni a one są na węgiel najczęściej... i kółko się zamyka.

Dodam że wcześniej byłe śmiechy że mamy auta na LPG, a teraz El Logano pisze o ekologii, a to nasze auto są na LPG...

Gregosa, El Logano po prostu łapie się już wszystkiego: ekologii, blachy, dresów, arabów, land rovera discovery... nie wiem po co... skąd ta nienawiść?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Nie 0:59, 09 Wrz 2007    Temat postu:

Wiem co to strefy kontrolowanego zgniotu. Wiem też, gdzie kończą się możliwości systemów bezpieczeństwa czynnego (siódemka testowana przez arabów miała je wyłączone, ale nawet z włączonymi można ją wytrącić z równowagi). Wiem co to łamana kolumna kierownicy i czyn różnią się najprostsze pasy trzypunktowe od biodrowych (samochody z lat 60-tych).
Wiem jak "pożyteczna" dla środowiska jest LPG - więcej można się wstydzić niż chwalić, bo to CNG jest czysta, a LPG wręcz na odwrót. W małolitrażowym silniku jeszcze ujdzie, ale w dużym ponad dwulitrowym to ekologiczna katastrofa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaS602
Gaduła



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:01, 09 Wrz 2007    Temat postu:

KotSylwester napisał:

Smart nie ma przodu, nie gniecie się ale duża siła uderzenia niestety przechodzi na pasażerów. Auta z lat 60tych i polonez mają bardzo twardą konstrukcję. Widząc rozbitego poldka z jakimś autem każdy się dziwi że polonez prawie cały a z tamtego nie wiele zostało... Dlatego że u "tamtego" blacha pochłania energię a w poldku nie.. Po to są poduszki - pochłaniają energię, a w poldku całość biorą na siebie pasy bezpieczństwa...


Ty chyba nie wiesz co piszesz... Wlasnie chodzi o to, aby to konstrukcja nadwozia pochlonela calosc sily uderzenia, pasy bezpieczenstwa i airbag maja na celu przeciwdzialanie sile bezwladnosci bys nie uderzyl o kierownice, deske rozdielcza nawet kosztem polamania zeber, mostka, obojczyka itd. Chodzi o to by po wypadku pozostala "przestrzen przezycia" w samochodzie. Bo jak przyp*****isz tak, ze silnik znajdzie sie w bagazniku a Ty pomiedzy silnikiem a bagaznikiem to raczej niewiele z Ciebie zostanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny
Strona 13 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin