Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

To tylko show

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Przeglad prasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDAńSK

PostWysłany: Czw 13:04, 22 Mar 2007    Temat postu: To tylko show

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 13:22, 22 Mar 2007    Temat postu:

To jest wlasnie bol w loganie ze mozna sie przeleciec na zakrecie przy wiekszej predkosci i ostrym skrecie, Logan przeszedl testy łosia przy niby 100km/h ale podczas robienia dodatkowej jazdy.


[link widoczny dla zalogowanych]


Aha zeby nie popadać w histeria, znalazłem na jednej stronce wypowiedź Pana
Grzegorz Zalewski
Dyrektor Marketingu Renault Polska

Dostał pytanie od dziennikarza :

Dacia Logan nie sprawdziła się w „teście łosia” przeprowadzanym przez ADAC. Renault zarzuciło ADAC nie dotrzymanie procedur. Czy ten spór znalazł już swój finał ?


, a oto i odpowiedź:

Tak stosowne sprostowanie znajduje się na stronach ADAC, który opublikował 9 września 2005 następujący komunikat prasowy (www.presse.adac.de) : « Dacia Logan Wywrotka spowodowana niewątpliwie uszkodzonymi oponami. Rentgen dostarczył wiarygodnego wyjaśnienia powodu wywrotki Dacii Logan podczas testu na uniknięcie przeszkody, przeprowadzanego przez ADAC. Podczas tego testu Dacia wywróciła się podczas sesji zdjęciowej. Po tym spektakularnym wypadku specjaliści z ADAC przeprowadzili we współpracy z Renault dokładne badania w celu określenia jego przyczyn. Stwierdzono, że opony pojazdu nosiły ślady mocnego zużycia zewnętrznego obrzeża spowodowanego przeprowadzonymi wcześniej testami łosia. Opony zostały przebadane przez producenta. Okazało się, że zużycie było znacznie głębsze niż mogłoby się wydawać na oko – badanie radiograficzne wykazało, że został uszkodzony stalowy karkas. Tego typu uszkodzenie opony mogło być wyłącznie skutkiem przeprowadzonych testów, bowiem nie występuje w przypadku normalnej eksploatacji pojazdu na drodze. Podczas prób, przeprowadzonych następnie przez Renault i przez inne podmioty, z zastosowaniem nowych opon, Logan nie przewrócił się». Wnioski przedstawione przez ADAC potwierdzają badania przeprowadzone przez Dacię i media. Ponadto Dacia potwierdza, że podczas nowych testów przeprowadzonych wspólnie przez tę firmę i ADAC, wielokrotnie powtarzany manewr omijania przeszkody nie wykazał żadnej nieprawidłowości.



A więc bez obaw , przecież nie można dopuścić do sprzedaży auta które nie przejdzie testu łosia Smile, zresztą to co się stało Daci to nie jej wina, ale większy zong był z Mercedesem A Klasy, który to rzeczywiście oblał testy i musieli wstrzymać produkcje Wink:

"...
21 października 1997, trzy dni po premierze A Klasy na niemieckim rynku, nowy Mercedes oblał tzw. test łosia (przeprowadzony przez jeden z szwedzkich czasopism), przewracając się na bok. Koncern Daimler-Benz znalazł się w środku niechcianej uwagi. Ostatecznie 11 listopada 1997 szef Mercedesa Jürgen Schrempp wypowiedział pamiętne słowa: „Nie chcemy produkować auta, o którym dziś wiemy, że można by produkować lepiej.“ Rezultatem tego było wstrzymanie produkcji małego Benza na dwanaście tygodni, w ciągu których auto ulepszono.
..."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 20:55, 22 Mar 2007    Temat postu: Znaczy się, wraca owe

Nooo, bardzo obiektywny test przeprowadzny przez Bułgarski Klub Forda. Twisted Evil Swiadczy o tym choćby uchachana mina Pana Testdrajwera. I tak przypadkiem przekoziołkowała przy fotografie Question Czyżby sie Daćka zbyt dobrze sprzedawała w Bułgarii Rolling Eyes
W niemieckim teście okazało sie, ze uszkodzona była opona. Dziwne.
W teście dziennika SME (Slovensko) coś takiego się nie zdarzyło

Aha, Mam zasadnicze pytanie które auto nie wykrzaczy się przy teście łosia przy 100 km/h ????????????????????????????????????????

Czyżby do pracy wrócił mój ulubiony zakonnik tj Czarny Pijar Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 10:29, 23 Mar 2007    Temat postu:

Wg mnie ADAC zrobil to specjalnie zeby udupic Logana. Ale im sie nie udalo, a co do wywrtoki, to nie ma chyba auta ktorego by sie nie dało wykoziołkować nawet przy 60km/h, kazde sie da , tylko pytanie co trzeba najpierw zrobic zeby do takiego czegos doszlo. Logan się lekko buja na boki ale to wcale nie powoduje zeby byl jakos dziwnie niestabilny, bardziej martwilbym sie o wydluzona wersje MCV, ktora strasznie zarzuca tylkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kratylos
Młodszy administrator



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią 12:50, 23 Mar 2007    Temat postu:

zawieszenie logana jest dobre - twardsze niz np w thali bo logan jest wyzszy - a wywrotki - ciekawe jak test losia przechodzi np aveo - zanim kupilem logana jechalem tym autem - jazda testowa bujał jak na kajaku podczas sztormu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 14:21, 23 Mar 2007    Temat postu:

a nie przypuszczałbym, przecież ma niższe zawieszenie...
Wszystkie auta sie testuja , a jak nie przejda to lecą spowrotem do poprawek, przynajmniej takie możemy mieć nadzieje.
Moze testu łosia loganem nie robiłem , ale dzisiejszy szok po zobaczeniu olbrzymiej dziury na drodze spowodował nagły manewr przy prędkości podobnej do testowej. Byłem tak zszokowany przeszkodą ze nawet nie pomyslałem czy mną zabujało czy też nie, więc przy normalnej eksploatacji Naszego Logana takie rzeczy jak na stronie club-ford-org nie mają się prawa stać.
A jak ktoś jeździ jak idiota to w każdym aucie może się zabić. I zadne pozytywne bądz negatywnie przejdzione testy przez jego auto nic mu nie dadzą.

Jechałęm sobie wczoraj lajtowo (80km/h) drogą z ograniczenim predkosci do 90km/h i widze ze jakiś wariat chce mnie wyprzedzić bm-ką, ale nie bylo mozliwosci a ze mu sie spieszylo to stwierdzilem ze przyspiesze zeby sie nie denerwowal. Ja przekroczylem kilka km te 90km/h a on wcisnoł gaz i wyprzedza mnie (nie widzac tego co sie dzieje z przodu) i o mały włos nie wylądowałby pod autobusem ktory wyjechal ze skrzyzowania. Pisk opon, smrod spalonej gumy, dym, i nerwy, tyle go to kosztowalo, a nie zarobił nic na czasie. Nie nawidze takich glupkow, poprostu nóz mi się w kieszeni otwiera jak wyprzedzają w takich miejscach w których nie ma zadnej widocznosci drogi, narazając życie innych osób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 12:55, 25 Mar 2007    Temat postu:

Kratylos napisał:
zawieszenie logana jest dobre - twardsze niz np w thali bo logan jest wyzszy - a wywrotki - ciekawe jak test losia przechodzi np aveo - zanim kupilem logana jechalem tym autem - jazda testowa bujał jak na kajaku podczas sztormu...


I ciekawe dlaczego się prz...lają się do *** (swoją szosą mogło by być lepiej) w NCAP podczas gd od np Aveo ** nikt tego nie robi, że o Grand Voyagerze nie wspomnę....
Wielu producentów w ogóle swoich wózków nie wystawia do tego konkursu
A jak się zaczeło mówić o o droge hamowania ze 100 km/h (40 m) to przy paru "dobrych" autach w śp. Auto+ pojawiła się adnotacja b.d.

Ostatnio jeden koleś powiedział o Loganie, że: " taki duży, a nie ma nawet ESP i asystenta hamowania Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Jakby to był jakis "gnieciuch" za 50 000 złp to by było ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Przeglad prasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin