Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TUNING NASZYCH DACII

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dj Brabus
Nowicjusz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:04, 15 Kwi 2006    Temat postu: TUNING NASZYCH DACII

Jak wcześniej pisałem, planuję montaż 16-calowych felg do Dacii i szukam jakiegoś ciekawego wzoru. Propozycje Elii są bardzo ciekawe! Cool

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Przy okazji planuję montaż filtra stożkowego - spotkał się już może ktoś z Was w takim rozwiązaniu w Loganie (1.6)?


Przy okazji co sądzicie o stylizacji łódzkiego dealera Renault i Dacii - firmy Jaszpol?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 23:28, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Oferta jaszpolu bardzo mi sie podoba Cool Uwazam ze jest to delikatna modyfikacja dodajaca charakterku Loganowi. Mam logana w takim samym kolorze jak w ofercie jaszpolu i caly czas mysle nad tym czy nie polakierowac calych zderzakow pod kolor nadwozia Cool Moim zdaniem Logan juz wtedy wyglada o wiele lepiej niz seria. Obawiam sie tylko rozniego rodzaju obratc, bo wtedy wzystko bedzie widac Crying or Very sad To mnie w sumie narazie wstrzymuje od ostatecznej decyzji Rolling Eyes







Co do stozka to widziem juz gdzies w necie logana z takim filtrem, ale na chwile obecna nie moge niestety tego znalezc Confused Mysle ze ogolnie pomysl nieglupi i jak juz wyprobujesz to napisz o efektach Wink

A co do felg to postawilbym go na czyms takim na Twoim miejscu (oczywiscie do tego maly Tuning np. taki jak w JASZPOLU) Cool



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dj Brabus
Nowicjusz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:49, 19 Kwi 2006    Temat postu:

Dziś wreszcie zdecydowałem się na zakup felg - wybór padł na bardzo śliczne MB Italia 011 w tonacji chromu. Przekonały mnie początkowo poniższe zdjęcia:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Jednak nie obyło się bez przymiarki - 7x16 rozmiar felgi i ET 38 (odsadzenie od piasty) spowodowały, że ładnie mieści się pod błotnikiem i jest wystawiona do rantu błotnika. Koszt kompletu to 1.600 złotych (oczywiście nowe).

Niestety muszę do przyszłego tygodnia poczekać na oponki - zamówiłem w hurtowni najnowsze Fuldy Carat Exelero w rozmiarze 205x55/16 ("książkowo" powinny być 205x50/16, ale nie można praktycznie dostać takiego rozmiaru w ciekawej oponie...).

Poza tym podjąłem już pierwsze kroki jeśli chodzi o dolot - według porównań katalogowych, komora silnikowa jest identyczna jak w Clio II (a nie jak w Megane I jak wcześniej myślałem). Nie przeszkadza to jednak w niczym, więc układ dolotowy (przewody + filtr stożkowy) zostaną zaadoptowane z zestawu dedykowanego właśnie do Clio.


EDIT


Założyłem wreszcie kółeczka do Dacii - felgi jak wspominałem MB Italia O11 w tonacji chromu, natomiast zdecydowałem się na opony Dunlop SP Sport 01 205x55/16 (oczywiście cały komplet nowy). Zdecydowanie poprawiła się trakcja, lepiej auto wchodzi w zakręty, oponki trzymają jak brzytwa! Co ciekawe komfort nie uległ znaczącemu pogorszeniu!

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darnir
Nowicjusz



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 22:40, 18 Maj 2006    Temat postu: Re: TUNING NASZYCH DACII

Dj Brabus napisał:

Przy okazji co sądzicie o stylizacji łódzkiego dealera Renault i Dacii - firmy Jaszpol?


Moim zdaniem jest ok - dyskretna ale podkreślająca charakter sportowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olsztyniak
Nowicjusz



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:47, 29 Sie 2006    Temat postu:

Witam wszystkich posiadaczy Dacii Logan. Sam posiadam to auto od ponad roku i pochwale sie ze naprawde nic ale to nic sie z nia nie dzieje! Smile Kreci mnie jednak zeby swoja Dacie troszke upiekszyc.Dla ciekawskich podaje link do stronki gdzie sa czesci do Logana.Pozdrawiam z Olsztyna wszystkich posiadaczy Loganow

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olsztyniak
Nowicjusz



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:48, 29 Sie 2006    Temat postu:

aaaa zapomialem o linku oto on [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze raz pozdrawiam!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mike84
Nowicjusz



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:24, 12 Sty 2007    Temat postu:

Interesuje mnie nabycie bawełnianego filtra powietrza do Dacii, najlepiej renomowanej firmy k&n.Z autopsji wiem, że takie filtry(wielorazowego) użytku)posiadają znacznie lepszą przepustowość powietrza, przy wydajniejszej absorbcji zanieczyszczeń.Jeżeli juz zakupię poinformuję na forum o odczuwalnych zmianach na spalaniu i dynamice, jeżeli oczywiście takie fakty będą miały miejsce.W moim poprzednim aucie(poj. 1.4) taki filtr się sprawdził i ze względu na poprawę dynamiki, uważam że warto było wydać 300 złotych Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:54, 08 Lut 2007    Temat postu:

co zrobić, aby przy wyższych predkościach przód auta był dociskany aeodynamicznie ???, Jakiś spojler pod spodem, zmiana zderzaka. Mam już dość dziwnych zachowań auta przy duzym wietrze i poduszki pod nim jak sie tworzy, zwłaszcza jak wieje mu w morde.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 1:16, 05 Mar 2007    Temat postu: przedni spojler

Cześć Przemku,
Obawiam się że bez dmuchań w tunelu aerodynamicznym nieodważyłbym si w zabawę ze spojlerem przednim. Przy dużych prędkościach to jest po po prostu kwestia bezpieczeństwa ! I odpowiedzialności (przynajmniej moralnej) za drugiego człowieka (tj. kierowcę z "załącznikami" np: aby nie było tak: [link widoczny dla zalogowanych] ).

Tzw. radosna twórczość może okazać się zgubna w skutkach. Tak a propos, przy jakiej V zauwazyłeś problemy ?. Ja do ok 130 km/h (przepisy) nie miałem żadnych <autostrada (?)A-4 >, no chyba że z powodu kolein koło Krakowa)A do badań w tunelu (model pojazdu )trzeba mieć dokładną min. geometrię pojazdu.
Cóż, gdy dostępne rysunki nieco mijają się z prawdą (np. linia dachu)
a rozwiązania jak np. na zalinkowanym obrazku nie wchodzą raczej w rachubę: [link widoczny dla zalogowanych] Smile
chdzi mi oczywiście o drugi plan, na tym obrazku ! Very Happy Ja nie chciałbym rezygnować np. z jednej z gł. zalet loganki tj. prześwitu.
A spojler ma to do siebie, że jst defato skrzydłe pracującym z tzw. "wpływem ziemii", który maleje dość szybko wraz ze wzrostem prześwitu.

Pozdrowienia dla wsystkich Loganistek i Loganistów
Piotrek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek
Nowicjusz



Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:30, 09 Mar 2007    Temat postu:

Witaj, w pracy mam Logana a prywatnie Thalie, pisłame już wczesniej o dziwnych sytłacjach jadąc pod wiatr tymi autami. W Loganie przy wietrzenj pogodzie nerwowo dzieje się od 100km/h w Thali od 120km/h. Ale to już kwiestia wyczucia auta. Bo teraz mam Kangura 1,2 8V LPG (Very Happy) i tak sie nie dzieje. Choć z ledwością pod wiatr leci 150km/h to jest mniej nerwowy niż dwa wczęsniejsze auta. Byłem dziś pojedzić Loganem MCV i sprzedawaca nie umial mi odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie nerwowych zachowań auta przy wietrznej pogodzie. Pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarny_simr
Gość






PostWysłany: Pon 1:46, 10 Wrz 2007    Temat postu:

mike84 napisał:
I przy wydajniejszej absorbcji zanieczyszczeń.


Przykro mi, ale to nie jest prawda. Sportowe filtry po pierwsze przyczyniają się do wzrostu temp. w komorze spalania, oraz mają właśnie mniejszą wydajność w wychwytywaniu zanieczyszczeń. Może to prowadzić do uszkodzenia przepływomierza i mieć wpływ na żywotność silnika. Ten, kto Ci powiedział, że sportowe filtry robią to lepiej niż zwykłe, po prostu kłamał.

Faktem jest, że można uzyskać lepsze wyniki przy stosowaniu sportowych wkładek, aniżeli filtrów stożkowych, gdyż te z kolei mogą przenosić wibracje do silnika, jeśli zabudowa nie jest zrobiona z głową...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin