Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korozja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:19, 06 Cze 2007    Temat postu:

Cześć,
To były właśnie te zdjęcia.
dec napisał:
Ja znalazłem coś takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
może się okazać, że któraś z serii miała wady lakiernicze w akurat tym miejscu.


Sprawdziłem wczoraj: pod uszczelkami chyba nic się nie dzieje.
Wracając z delegacji odbiłem do "Zodiac'u" w Rzeszowie i pokazałem co się dzieje. Pan który przyjmował reklamację zrobił zdjęcie i stwierdził, że musi wysłać zgłoszenie do centrali, choc "na oko" sprawa jest ewidentna -takie mają procedury. Odpowiedź. do 14 dni.
Co do bąbelków, stwierdził, że rdza musiałaby wyjść na zewnątrz! Evil or Very Mad
cdn.

Pozdrawiam serdecznie:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szaruś
Nowicjusz



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:03, 06 Cze 2007    Temat postu:

A jeden gość z Niemiec to woli lepiej dmuchać na zimne i sobie zakonserwował całe podwozie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zamieścił tam zdjęcia przed i po konserwacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RWw
Stały bywalec



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:41, 06 Cze 2007    Temat postu:

Szaruś napisał:
A jeden gość z Niemiec to woli lepiej dmuchać na zimne i sobie zakonserwował całe podwozie...

Jak wpływa konserwacja na gwarancję? W dokumentach samochodu nic na ten temat nie znalazłem.
Konserwacja podwozia, to za mało. Najistotniejsze jest zabezpieczenie profili zamkniętych, a to często wymaga wiercenia dodatkowych otworów w podwoziu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 23:30, 06 Cze 2007    Temat postu:

Najistotniejsze jest zabezpieczenie profili zamkniętych, a to często wymaga wiercenia dodatkowych otworów w podwoziu
To jest zrobione fabrycznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dec
Bywalec



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw 10:10, 07 Cze 2007    Temat postu:

Przeglądałem książkę serwisową Logana i w rozdziale napraw karoserii przedstawiają sporo otworów przewidzianych do wprowadzenia masy zabezpieczającej. Myślę, że z tym nie byłoby problemu. Lanosa miałem zabezpieczonego Tectylem-Vavoline i trzyma się nie źle. Teraz zastanawiam się czy nie zabezpieczyć Daci, a koszt niewielki ~500zł. Choć z drugiej strony zamierzam jeździć nią 5-6 lat i przez ten okres nie powinno być problemów z korozją, ale kto wie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RWw
Stały bywalec



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:36, 07 Cze 2007    Temat postu:

Może z tymi otworami w profilach rzeczywiście macie rację. Ale nadal nie wiemy jak konserwacja wpływa na ważność gwarancji. Próbował ktoś to wyjaśnić?

Mnie z metod konserwacji podobał się Rust Check. Samochód po umyciu wyglądał jak niekonserwowany, bo preparat tworzył przezroczystą, cienką warstwę. Niestety we Wrocławiu już tego nie robią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dec
Bywalec



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw 15:13, 07 Cze 2007    Temat postu:

Jedna rzecz to gwarancja, ale myślę że ważniejsza to warsztat który by znał Logana i wiedział jak i gdzie go zabezpieczyć. Każda marka ma swoją specyfikę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregosa
Stały bywalec



Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 22:55, 07 Cze 2007    Temat postu:

Zaczynam mieć wrażenie, że 6-cio letnia gwarancja na blachy logana to w sumie pic na wodę i należy poważnie pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu antykorozyjnym we własnym zakresie nie oglądając się na ograniczenia wspomnianej gwarancji Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 23:23, 07 Cze 2007    Temat postu:

Gregosa napisał:
Zaczynam mieć wrażenie, że 6-cio letnia gwarancja na blachy logana to w sumie pic na wodę i należy poważnie pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu antykorozyjnym we własnym zakresie nie oglądając się na ograniczenia wspomnianej gwarancji Sad


Ale należy się starać EGZEKWOWAĆ to co zostało napisane. Od Pana z ASO (Renault) przy okazji reklamacji usłyszałem, że te 6-lat na blachy to jest ohohooooo ! Confused
Ja ze swojego punktu widzenia przewidywałem ok. 5 letnią eksploatację auta (i to było jedno z kryteriów "optymalizacji", oprócz walorów eksplotacyjnych wyboru marki i modelu samochodu- chcecie moigę opisać, wszak jak studiowałem, to kryterium podstawowym był "design to cost", np. tzw. bezpośrednie koszty operacyjne co w wydaniu Dacii i takwygląda suuuuper), a potem zamianę na np. Dacię nowej generacji (o ile użytkowany egzemplarz się sprawdzi) ok. 2009/10 , bo taki jest cykl projektowania (od koncepcji, przez B+R, na pierwszych egz. seryjnych kończąc)
Z gorącego Rzeszowa (303 K Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dec
Bywalec



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią 9:11, 08 Cze 2007    Temat postu:

Myślę, że nie ma co dramatyzować. Dość dokładnie oglądałem Logana przed zakupem i uważam, że Dacia jest dość dobrze i dokładnie zabezpieczona. O ile reżim przygotowania blach do malowania jest dotrzymywany nie powinno być żadnych kłopotów. Zresztą Logan produkowany jest na taśmie Nissana, a ta jak wiadomo należy do czołówki. W każdej marce zdarza się jakaś wpadka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ian
Bywalec



Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: katowice

PostWysłany: Wto 11:20, 12 Cze 2007    Temat postu:

Kolor metalizowany Czerwony Toréador na pewno, modele wyprodukowane w 2005 roku na pewno, ta informacja nie jest rozpowszechniana, przez okres kilku miesięcy był jakiś błąd w nakładaniu lakieru w fabryce Dacii. Czy dotyczy to innych kolorów, i jakiej partii wyprodukowanych samochodów tego nie wiem.

W serwisie mechanik sugerował abym progi dla świętego spokoju osłonił listwami z tworzywa sztucznego. Podobno da się to zrobić w Dacii. U mnie niepokój budzą półosie napędowe z przodu (to te z osłonami gumowymi przegubów). Całe pokryły się rdzawym, brązowym nalotem. Może to normalny efekt eksploatacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:05, 12 Cze 2007    Temat postu:

Dzięki Ianie !
Za przydaną informację, choć niestety pesymistyczną Confused.
Jak pisałem ostatnio (i duuużo wcześniej też), miałem jakiś czas temu problem
z pozyskaniem zaprawki Torreador Rouge. Może miało to związek z jakąś trefną cechą rzeczonego lakieru? A szkoda, bo kolorek jest ładny Sad (przy wyborze autka zastanawiałem się właśnie nad "TR" i Egee Bleu )

A co do półosiek to też mnię to zastanowiło.
Pozdrawiam:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dec
Bywalec



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto 20:12, 12 Cze 2007    Temat postu:

Z zaprawkami jest problem. Do mojego blue mineral nie ma jeszcze dostępnych zaprawek u dilera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:43, 12 Cze 2007    Temat postu:

dec napisał:
Z zaprawkami jest problem. Do mojego blue mineral nie ma jeszcze dostępnych zaprawek u dilera.


Jak widzisz to jest chyba niereformowalne. Ja marudziłem przez ca. kwartał i jak zadzwoniłem do Centrali z pytaniem "jak to jest...?" To mi w końcu zmieszali zaprawkę. A mnie pewie za moimi plecami z szambem Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kratylos
Młodszy administrator



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz

PostWysłany: Śro 9:04, 13 Cze 2007    Temat postu:

ja juz pare razy korzystałem z pomocy centrali - dobra i skuteczna metoda Smile
ostatnio wyjasnialem cene przegladu...
to dziala. Bo do poziomu obslugi w salonach szczegolnie posprzedawowej
czesto można mieć zastrzezenia... prosta polska zasada jak najmniej robic a jak najwiecej zarobic - na kliencie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin