Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instalacja gazowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hartwig Kudlek
Nowicjusz



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:19, 15 Mar 2007    Temat postu:

W moim samochodzie w dalszym ciągu ucieka gdzieś płyn z chłodnicy. Ktoś wie co sie dzieje. W ASO już byłem z tym 2 razy cos uszczelni i dalej ucieka płyn .Auto jest na gaz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 14:20, 16 Mar 2007    Temat postu:

a skad wiesz ze z chlodnicy? Napisz dokładne objawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hartwig Kudlek
Nowicjusz



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:33, 18 Mar 2007    Temat postu:

Niedokładnie napisałem nie wiem czy z chłodnicy tylko wiem że płyn chłodzący ucieka po raz trzeci czy czwarty jadę do ASO .Leją mi płyn do Max a po trzech tygodniach płynu jest poniżej minimum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kratylos
Młodszy administrator



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie 18:09, 18 Mar 2007    Temat postu:

jak rozumiem przed zalozeniem gazu bylo ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hartwig Kudlek
Nowicjusz



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:26, 18 Mar 2007    Temat postu:

Instalacja została założona od razu.Odbierałem auto już z inst. gazową i tak 10 tys km przejechałem było dobrze .Teraz coś nawala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kratylos
Młodszy administrator



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie 20:37, 18 Mar 2007    Temat postu:

ja mialem problem z pompa wody - ubylo sporo plynu ale widac bylo zacieki na pompie - wyminili w tej chwili ponad pol roku poziom plynu w chlodnicy nei zminil sie jest w polowie dorgi miedzy min a max...
zobacz moze jak auto bedzesz mial dobrze rozgrzane obiejrzyj dokladnie - cieply plyn chlodniczy ma charakterystyczny zapach moze wyczujesz go gdzies?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 8:23, 19 Mar 2007    Temat postu:

pojeździj trochę, do rozgrzania silnika, troche agresywniej, nastepnie rozloz gazety na jakims miejscu parkingowym i zaparkuj na nich autem, zostaw silnik wlaczony i ogladaj czy gdzies nie kapie, jak po kilku minutach nie zobaczysz zadnego wycieku to wylacz silnik i po ostygnieciu sprawdz czy nie chce wyskoczyc woda ze zbiorniczka wyrównawczego, oglądnij takze dokladnie wszystkie weze idace do redutkora, oraz sprawdz czy nie masz np wilgoci w aucie, bo moze cieknać z nagrzewnicy. Obejrzyj pompe wody. "Po trzech tygodniach płynu jest poniżej minimum" --- Napisz po ilu kilometrach i ile robisz dziennie? Napisz jak jezdzisz , agresywnie czy delikatnie , oraz jak je eksploatujesz na zimnym silniku, bo po tym tez mozna sie kapnac co sie stalo. No i napisz jaki silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slaski
Nowicjusz



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:11, 19 Mar 2007    Temat postu:

Witam,

Moim skromnym zdaniem, jeżeli nie widać żadnych wycieków, to jest to wina wydmuchanej uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący idzie po prostu w gary. Widocznie nieszczelność jest na tyle mała, że jeszcze nie czuć spadku mocy.
W moim zagazowanym autku też to się zdarza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDAńSK

PostWysłany: Pon 13:06, 19 Mar 2007    Temat postu:

Sprawdz tez nagrzewnicę - miałem taki problem w poldku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hartwig Kudlek
Nowicjusz



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:46, 19 Mar 2007    Temat postu:

Silnik 1,6. Autem jeżdzę 95% po mieście spokojnie, nawet bardzo .Zadnego przyspieszania po prostu się wożę.Byłem dziś w ASO i znalezli wyciek koło reduktora czy coś i wyregulowali mi gaz.Na razie jest ok.Ale kazali obserwować. Zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 7:33, 20 Mar 2007    Temat postu:

KOT napisał:
Sprawdz tez nagrzewnicę - miałem taki problem w poldku.

A co napisalem 2 posty wyzej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Eryk
Stary wyga



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 7:35, 20 Mar 2007    Temat postu:

Hartwig Kudlek napisał:
Silnik 1,6. Autem jeżdzę 95% po mieście spokojnie, nawet bardzo .Zadnego przyspieszania po prostu się wożę.Byłem dziś w ASO i znalezli wyciek koło reduktora czy coś i wyregulowali mi gaz.Na razie jest ok.Ale kazali obserwować. Zobaczymy.


No wiec sprawa raczej zalatwiona, skoro zobaczyli wyciek kolo reduktora to raczej tam cieklo. Wytrzyj dokladnie tamte weze, kolo tego reduktora i po kazdej jeździe jak już silnik ostygnie obserwuj czy czasem tam nie cieknie- po prostu wez to reka pomacaj Wink i sprawdzaj codziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dolopas
Nowicjusz



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:43, 04 Kwi 2007    Temat postu:

ja również jestem zainteresowany gazem do logana i jak już uporam się z tą sądą lambda to będę chciał taki założyć. prosiłbym kogoś kto już jeżdzi lub coś na ten temat wie więcej aby napisał jaki gaz i n a co zwracać uwagę - pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alekpoz
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:02, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Logan Laureate 1.4 75KM - gaz zalozony po przebiegu 3500km, teraz 21000 km( mniej więcej pół roku). Jedyny problem jaki mam to niemożliwy do wyregulowania wskażnik ilości gazu w zbiorniku. Jest to mój drugi samochód z gazem (pierwszy to UNO z instalką II generacji - posiadam go nadal i na gazie przejechał ok. 50kk bez żadnych "ponadplanowych" wizyt w serwisie) Moje zdanie jest takie - jeżeli pamięta się o tym że samochód jeździ na gazie, dba się o niego - ale bez przesady - regularne wymiany części eksploatacyjnych wystarczą, to problemów z gazem nie ma. Tak jak wspomnieli przedmówcy - należy wybrać porządną instalację w autoryzowanym warsztacie, po czym PRZECZYTAĆ i ZROZUMIEĆ instrukcję obsługi i stosować się do niej. Uniknie się większości typowych usterek. Mój Logan jeździ na instalacji z sekwencyjnym wtryskiem "SOLARIS" produkcji CARGAZ, montowanej u dealera Renault AutoCompol w Poznaniu (4000 PLN, ale miesiąc później była promocja o 400 PLN taniej Mad ) To tyle, jezeli ktos jest zainteresowany innymi szczegolami postaram sie odpowiedziec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rak
Bywalec



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław - Oleśnica

PostWysłany: Czw 15:10, 17 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
Zgadzam się, w dodatku jezdzilem autami z silnikami zasilanymi na lpg, i najwiekszy problem to to ze silnik bedzie wymagal częstszych napraw.


To zależy tylko od fachowości serwisu

Cytat:
Po drugie będzie mogło to skutkowaą utratą mocy


Tylko jak się stosuje starszą generację instalacji, w IV nie ma różnicy

Cytat:
, po trzecie więcej problemó z gazem niż niektórym się wydaje. Częste pożary pod maską sa spowodowane instalacjami gazowymi.


Tutaj to zmyślasz, był jeden przypadek z MALUCHEM (126p) bo parkował w nie wentylowanym garażu. Większość pożarów samochodów to problem z instalacją elektryczną lub po prostu podpalenia (niedawno opisywane gazeta.pl/wrocław)

Cytat:
Następnie nie chciałbym aby w nowe auto ktos mi wkładał cos co nie jest do niego fabrycznie przystosowane.


można zamontować coś fabrycznego, niestety Sad jeszcze nie w loganie

Cytat:
Aha , czesto spalanie lubi wzrosnąć. I wtedy auto ktore srednio na benzynie spala kolo 8 litrów moze np zacząć palić około 10 litrów LPG, a co za tym idzie przy cenie 1.85/ za litr lpg i spalaniu 10l/100km wole diesla ktory spali załóżmy 5 litrow na 100km i cena 1 litra ON będzie w granicach 3.20.
100km na ON = 16zl, a 100km na LPG = 18.50 + mniej problemow ktore tak czy siak wyjda podczas jazdy na instalacji gazowej.


problem spalania ma dwa podłoża:
1. Techniczne - instalacje starszej generacji (poniżej IV) faktycznie zużywają więcej paliwa/100km, w IV generacji nie ma różnicy
2. psychiczne - człowiek jak tankuje za 1,80/l do pełna inaczej naciska na pedał gazu niż człowiek który tankuje 4,40/l, po prostu można sobie poszaleć Smile


Cytat:
A diesel chyba jest bardziej zywotnym silnikiem niz benzyniak. Gdyby nawet cena przejechania 100km byla taka sama to i tak oszczedzimy sobie wielu dziwnych niespodzianek.


a z tym to różnie bywa, w firmie 1,5 roczny mondeo diesel częściej odwiedza warsztat z powodów silnikowych niż ja unem na gazie (dziennie pokonuję ok 80-100 km)

Cytat:
A i zapomnialem dodac ze tracicie miejsce w bagazniku Very Happy


to prawda ale moje rozwiązanie to butla zamiast koła zapasowego a koło w pokrowiec i można dowolnie wykorzystywać bagażnik. Koło zapasowe zawsze się gdzieś upchnie a butlę nie Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin