Forum DACIA LOGAN Strona Główna DACIA LOGAN
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII LOGAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obiektywnie o loganie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 23:10, 02 Lip 2007    Temat postu: Re: Obiektywnie o...

"(...)ja tez juz przerabialem wymiane zarowek h4 jedna wytrzymala 23.000 km i jakies 1,5 roku druga 1.7 roku
faktycznie od strony akumulatora trzeba sie niezle nameczyc - mi sie spalila w nocy na trasie z latarka meczylem sie dobre 20 minut zanim zalapalem patent na odgiecie sprężyny Smile
prawde mowiac zarowke zmienialem z instrukcja do samochodu w reku choc tam malo praktycznych rad jest(...)"


Jak widzisz wynik powtarzalny: u mnie obie żarówki padły po 21 200 km
prawdę mówiąc to tę instrukcje to o kant szynki rozbić....
Np piszą Ci, że należy wyjąć oprawkę św. pozycyjnego, ale ze należy wykonać przy tym ćwierć obrotu, oprawki to już nie. Hmm, jak ktoś ma krzepę a nie pomyśli to... Smile Na szczęście Logan to auto dla logicznie myślących Very Happy

Pod skryptem:
Dzisiaj peany nt. Logana piał właściciel Fiata Stilo...., ale to też raczej człowiek z otwartą głową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mojo
Bywalec



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:34, 03 Lip 2007    Temat postu:

Widziałem ostatnio mini test MCV dci w Automanianku. Robił go Jarosław Maznas, którego uważam za względnie obiektywnego. Jego opinia była taka:
- z jednej strony słabe zawieszenie, słabe hamulce, kiepskie wspomaganie, mułowaty silnik jak na obecnie produkowane samochody,
- z drugiej strony niskie spalanie i niska cena 6 tys za jedno miejsce siedzące podaczas gdy np w Zafirze (także 7 miejsc) płaci się 15 tys za jedno. Na trasie Otwock-Warszawa przy założeniu że jedzie 7 osób koszt podróży wynosi niecałe 2 zł na osobę podczas gdy bilet autobusowy 7 zł dla jednego pasażera.
Maznas stwierdził także, że Logan nad wyraz dobrze sprzedaje się we Francji i Niemczech ponieważ tam autem nie podkreśla się już statusu społecznego co jest jeszcze obecne w Polsce.
Wg mnie obiektywne stwierdzenia tak jak kolegi, który temat rozpoczął.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregosa
Stały bywalec



Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 21:04, 03 Lip 2007    Temat postu:

mojo napisał:
słabe zawieszenie, słabe hamulce, kiepskie wspomaganie, mułowaty silnik jak na obecnie produkowane samochody, (...)

Zawieszenie logana, to jeden wielki wór sprzeczności - jeśli wyciągnąć średnią z wszelkich opisów/ opinii/ testów to dowiem się, że jest ono: miękie, twarde, znakomite na polskie warunki, słabe, komfortowe, nijakie i jednocześnie najlepsza część tego auta... LOL
Hamulce są dość słabe, to fakt, ale te 40-42m to dostateczny wynik.
Kiepskie wspomaganie? Za słabe, za mocne, za małe wyczucie pojazdu, nie podaje śniadania do łóżka...? Wink
Silnik jest słabiutki w sprincie, ale raczej wystarczająco elastyczny. Sam się troszkę obawiam, czy będzie dla mnie całkowicie satysfakcjonujący, no ale, żeby panów z TVNturbo zadowolić, to potrzeba co najmniej 140KM. Miesiąc temu w teście skody superb uznano, że 130KM w 1.9tdi to zdecydowanie za mało. A w mieście na większości ulicach można 50, za miastem 90, na ekspresowych 110... O autostradach nie będę wspominał, bo nie ma o czym.
Patrząc na ewolucję przemysłu motoryzacyjnego czuję się nieco jak Arab z reklamy Alfy Romeo, gdzie koleś pokazuje chłopcu ze stacji benzynowej na pustyni, przy drodze prostej jak drut, swoje auto, którym może zapierdzielać ja chce bez względu na deszcz, śnieg i zakręty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerrad
Stały bywalec



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:25, 03 Lip 2007    Temat postu:

Gregosa napisał:
Silnik jest słabiutki w sprincie, ale raczej wystarczająco elastyczny. ...

1.4 MPI szczególnie z włączoną klimatyzacją rzeczywiście jest słabiutki w sprincie.Spod świateł do setki wyprzedzają mnie wszyscy przedstawiciele handlowi w Pandach 1.2, a zaznaczam że lubię raczej jeździć szybko.
No cóż Logan to nie GTI, Crying or Very sad ale i tak ma wiele zalet które zostawią w tyle inne auta Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
El Logano
Loganowy maniak



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto 23:05, 03 Lip 2007    Temat postu:

Hmmm ostatnio jechał za mną pewien klient. Ma Seata Toledo TDi (pierwsza generacja po face liftingu). Na postoju pytał się ile moje dci ma koni, bo nieźle idzie ;-D (wyprzedzanie). Mi tam dynamika tego dci wystarcza, przynajmniej w sedanie. Podchodziłem do tego silnika jak do ognia, ale przez zbieg okoliczności stałem się jego posiadaczem i... pełen respekt. Bolid to to nie jest, ale jest dla mnie na styk. W MCV pewnie troszkę gorzej, ale co mają powiedzień kierowcy dostawczaków mając pod nogą nieraz 100KM lub mniej, albo kierowcy starych Mercedesów W123, W124 z silnikami 200D, 250D? Jakoś nie narzekają na dynamikę, a jest ona na poziomie MCV dci. A może działa tutaj efekt psychologiczny - Mercedes, a Dacia... Smile Sprawa do przemyślenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZeneC
Stały bywalec



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Celestynów

PostWysłany: Wto 23:23, 03 Lip 2007    Temat postu:

Mojo - ja dalej będę ostrożny co do sądów obiektywnych. Redaktot TVN Turbo dla mnie obiektywny nie jest, przynajmniej po części nie był w tym programie. Nie chciał być nudziarzem, więc postarał się o efektowne porównanie. Ale nie oparł się na faktach, tylko chyba na domysłach lub plotkach. Bowiem z Otwocka do Warszawy bilet autobusowy kosztuje przeciętnie 4,00 zł (linie prywatne - Arka, Minibus), a nie 7,00 zł jak chce szanowny redaktor (nawet PKS kosztuje jak pamiętam 6,00 zł). Czy człowiek, który przekłamuje dane liczbowe o, bagatela, 40% jest jeszcze obiektywny?
Ale, co by nie powiedzieć, odbieram go (red. Maznasa) sympatycznie. Oczywiście przegiął, moim zdaniem, twierdząc, że lepiej wracać z Mazur pociągiem niż Toyotą Hilux i przy tej miażdżącej krytyce terenowego pick-upa z Kraju Kwitnącej Wiśni Logan MCV wypadł pozytywnie.
A Gregosa słusznie zauważył, żę opinie o Loganie (i zapewne innych samochodach) to wór sprzeczności. Wiadomo, gdzie Polaków dwóch, tam trzy opinie. Zwłaszcza jak dobrze zapłacą, czemu nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaS602
Gaduła



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:49, 04 Lip 2007    Temat postu:

Witam.

Jeszcze raz przyłączę się do "obiektywnej" dyskusji na temat logana. Szanowny pan redaktor M. nigdy nie był według mnie obiektywny podobnie jak cała redakcja AŚ (IMO). A co do logana narzekają na niego ci wszyscy, którzy go nie mają. Wdług mnie logan ma jeden minus na polskim rynku - znaczek Dacii.

A co do silnika 1.5 dCi (68KM) - miałem okazję dość sporo nim pojeździć w reno clio. Faktycznie dynamiką on nie grzeszy, zwłaszcza w porównaiu z loganem 1,6 mpi którym jeżdźę na codzień. Jednak szybki sprint raczej nie był głównym kryterium branym pod uwagę przy jego opracowywaniu. Ma on inną ważną zaletę - niskie spalanie, wysoki moment przy bardzo niskich obrotach, wysoką kulturę pracy nieporównywalną z "czczonymi" jednostakim TDI.

Pozdrawiam, Krzysiek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mojo
Bywalec



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:13, 04 Lip 2007    Temat postu:

ZeneC napisał:
Oczywiście przegiął, moim zdaniem, twierdząc, że lepiej wracać z Mazur pociągiem niż Toyotą Hilux


Tak się składa że miałem okazje jeździć Hilux'em poprzedniej generacji. To auto nie nadaje się na dłuższe jazdy bo i nie do tego został opracowany.
Komfort w tamtym Hilux'ie był na poziome dostawczego lublina za to po wertepach jeździł bez żadnego problemu. Stwierdzenie, że nie jest komfortowy nie oznacza, że to złe auto.
Kupjąc 5 lat temu auto brałem pod uwagę m.in Navare ale padło na Zafirę właśnie z uwagi na styczność z Hilux'em a potrzebowałem auta, którym mogę i coś przewieść i zarazem pojechać w dłuższą trasę.
Dodam jako ciekawostkę, że tego Hilux'a mój szwagier skasował na Mazurach właśnie bo jeździł wtedy Volvo V70 T5 i mu się chyba wydawało że to auta o podobnych możliwościach:))) Jakby szwagier jechał pociągem a nie Hiluxem to Hilux może by jeździł do dziśSmile))

Widzę że dyskusja "obiektywna" zaczyna wyglądać tak:
mamy 2 kubki jeden o mniejszych rozmiarach drugi o większych. Pada Pytanie który obiektywnie jest większy.
Jeden mówi "ten o większych wymiarach" a drugi na to "no tak ale ten mniejszy jest kolorowy".
Co ma piernik do wiatraka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrres
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 18:10, 04 Lip 2007    Temat postu: ....coś dla pana redaktora

czyli całkiem niezła te-renault-ówka Very Happy
http://www.youtube.com/v/asGulgrlgoQ
Wink
Za twarde? za miękkie ? Very Happy ale z dźwiękiem !
POd Skryptem:
Dzieci, nie róbcie tego w domu (dot. końcówki filmu) Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:35, 04 Lip 2007    Temat postu:

Hmm, fajny filmik pokazujący możliwości Logana, właściwie to ciekawe kogo stać na taką forsowną jazdę nowym MCV-ałem, po numerach wydaje mi się że francja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregosa
Stały bywalec



Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 22:08, 04 Lip 2007    Temat postu:

Poszukiwany chętny na udostępnienie swojego logana do podobnego testu na najbliższym zlocie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerrad
Stały bywalec



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:41, 04 Lip 2007    Temat postu:

Twarda sztuka z tej MCV-ki.Ciekawe ile by wytrzymał takiej jazdy, 1-5 tys. km. bez awarii Question Może za klika lat coś o awaryjności powie nam DEKRA. Konkurencja pewnie nie przeszłaby i takiego testu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:51, 04 Lip 2007    Temat postu:

Gregosa napisał:
Poszukiwany chętny na udostępnienie swojego logana do podobnego testu na najbliższym zlocie


Tłumy chyba się nie zgłoszą, choć katowaniem tego nazwać nie można.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy-34
Nowicjusz



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 6:40, 05 Lip 2007    Temat postu:

Zgadzam się z ZeneC. Większość opini jest zdezydowanie subiektywna, podobnie jak w testach zamieszczanych w prasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jan ostrzyca
Stały bywalec



Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 17:59, 06 Lip 2007    Temat postu: Obiektywnie o:

Loganie MCV
bagażnik: 700 dm3
ilość miejsc: 7 os.
spalanie: 6-9 l.
koszt ubezpieczenia:3 tys.zł
i ...
Porsche
bagażnik: brak
ilość miejsc: 2
spalanie: 15-30 l.
ubezpieczenie: 30 tys.zł

i tak dalej...
jeśli jakiś dziennikarz-snob bierze się za porównanie logana do innego samochodu to niech najpierw spróbuje załadować do środka wersalkę lub dużą lodówkę lub 400 kg cementu lub 7 osobową rodzinę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum DACIA LOGAN Strona Główna -> Dział ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin